Torsdagen den 15 juli 2010

0kommentarer

Redan torsdag? Vart tar tiden vägen egentligen?
Ikväll åker vi till Cape Cod. Ska stanna där tills söndag..Det blir jobb för mej hela veckan ut eftersom jag redan har haft mina 2 dagars ledighet. Ska ta hand om barnen tillsammans med farmorn, låtsas farfarn och farfarn.
Nu ska jag strax hoppa in in duschen, väntar bara på att städerskorna ska städa färdigt där uppe. Sedan börjar jag jobba kl 12, då ska jag vika lite tvätt sen kommer Jack hem vid 12.30. Ska ta det lugnt i eftermiddag och sen ska jag och Jack på födelsedagskalas.

Jag glömde skriva i mitt andra inlägg om mitt getingstick. Så fort jag kom till Malin så visade hon mej runt i huset och så gick jag ut på deras altan. Sen såg jag 2 getingar som såg helt vilda ut runt Malins ben så jag sa till henne. Men så fort jag gjorde det så dök en ner på min tå och strack mej. och det gjorde så grymt ont.. Har fått getingstick förr men detta kan inte ha varit några vanliga getingar... Men efter lite tårar och en halvt uppsvullen fot så gick det tillslut över!

Tror de städat färdig nu.
Take care!

Kommentera

Publiceras ej