I love Boston

0kommentarer

Idag har jag har en toppendag i Boston. Gillar denna stad bara mer och mer. Först åkte jag, Nathalie och Hannah in till Boston och gick omkring lite i Prudential medan vi väntade på att klockan skulle bli 12. Sedan var det dags att träffas utanför cheesecake. Tog vääääldigt lång tid och jag tror runt halv 2 satt vi äntligen i Boston Common och åt vår smarriga lunch+ cheesecake! Tack Sara.
Sedan gick vi mot hamnen men vi hamnade på en gräsplätt där vi satt och tog det lugnt och tjötade och gjorde massa andra saker i någon timme. Sedan vill några gå på bio medan vi andra vandrade upp mot North end och Little Italy. Gick längs med hamnen som förra söndagen och man bli ju helt kär. Jag vill bara vara där föralltid, så himla mysigt och fint är det! Den grymma mannen med elgitarr stod och spelade sjukt bra idag också.
Vi hittade en restaurang i Little Italy som vi åt på. Åt lasagne men det var alldeles för mycket ost på så jag och Nathalie trodde vi skulle spy i efterhand.. får nog trots allt vänta med att äta lasagne tills jag kommer till sverige. För vem kan slå jannes lasagne?
Helgen avslutades på den kända bageriet; Mike´s pastry. Åt någon konstig nöt-choklad kaka som inte var så speciellt god.

Imorgon väntas löprträning för hela slanten, det behövs!!

Vill tacka alla mina underbara goa vänner här för en KANON TOPPEN SUPER HELG! :)

Kram, Ida




Kommentera

Publiceras ej