Måndagen den 14 juni!

0kommentarer

Det var en stor och lång kram Elin fick igår av mej när jag kom springandes på terminal E på flygplasten i Boston. Åh va härligt det var att träffa henne igen!
Igårkväll åkte vi hem dit så fick hon hälsa på hela familj och typ hela släkten också.. Ashley blev ju såklart glad när det kom en tjej och nu tror hon att det är lika mycket hennes kompis som har kommit på besök som det är min. Haha. Lite senare kom Malin även förbi och så åkte vi en liten runda till Target och Kohl´s. Väl hemma igen så tittade vi slutet på Celticsmatchen.. eller kan väl inte påstå att Elin tittade för hon slummrade in rätt fort när hon la sig ner.. började även snacka om någon toast när det var 9 sek kvar av matchen! Haha

Idag har vi först varit ute på en promenad sen har hon varit med mig och jobbat från 12-8. Tror hon tycker det är lite galet och stimmigt här i huset faktiskt, haha:) Inte riktigt van vid det här tempot...och vädret kanske?

Nu ikväll så åkte jag och hämtade upp Sara också och så åkte vi till min värdpappas restaurang och åt god stek. Känner mej som en uppsvullen kyckling nu..

Nu är vi skeet trötta så ska bli gött med sängen om några minuter.

Imorgon är det jobb igen mellan 12-8, innan dess vet jag inte vad som händer.. steka kanske? Eftersom det är stor sol och 27 grader på väderprognosen. Imorgonkväll vet jag inte heller riktigt vad som händer.. kanske kolla på Celtics?

God natt!

Money money money


Och sen den söta lilla bebisen Leah!

Hur söt är hon inte..

Juste ja, hallå ni kan ju inte börja gissa än på hemdatum, har fortfarande inte fått flygbiljetterna. Haha!

Kommentera

Publiceras ej