Måndagen den 28 juni

9kommentarer

Det är sjuukt varmt här! Ställde klockan på 8 för att ut och springa. När jag gik upp fick jag se att det var 25grader. Jag tänkte; Eh, det klarar jag men när jag väl hade sprungit en stund trodde jag att jag skulle smälta bort men jag överlevde ju och det känns toppen nu i efterhand. Klockan är nu 11.37 och det är 32 grader i skuggan.. undrar hur den här dagen ska se ut.
Har legat ut och läst lite nu i skuggan. Tog även men mej frukosten ut och satt och läste ur vecko revyn som mamma skickade förra veckan.
Tiden går fort alltså.. nu var det 6 veckor sen den lilla bebisen föddes.. och jag har fortfarande inte fått hålla henne?!?

Fortsätta gissa datum.. såhär ser det ut just nu:
31 juli kl 19- Pappa
6 Aug- Morfar
7 Aug- Mormor, mamma (09.45), janne (17.00)
8 Aug- Shpresa
13 Aug- Sofie
14 Aug- Nina
16 Aug- Sphresa igen.

Ha en bra dag allesammans. Ikväll blir det sista kvällen med Sara sen far hon iväg mot kalifornien.

Kramar, Ida

9 kommentarer

malin

28 Jun 2010 18:00

vaför har du inte hållt henne :O

nellie

28 Jun 2010 19:08

haha solklart 5 augusti!

mormor

28 Jun 2010 22:22

Hej ! Jag tror Du står på svensk mark kl:12,30 7aug.Här är jättefint väder ,skönt och ha semester.Kram mormor

Hanna

29 Jun 2010 00:37

Jag chansar på 5 augusti :D

Julia

29 Jun 2010 17:13

Jag tar 10:e :)

Ida

30 Jun 2010 05:02

Jag undrar också varför jag inte fått hålla den?

Kent

30 Jun 2010 21:59

Hej, här kommer facit!!!

Måndagen den 9:e Augusti, 21.55 (5 minuter innan sporten..) knackar du... nä, du kliver nog bara in, säger, -Hej, kan man få en macka på det här stället?

Efter stora kramkalaset blir det mackor, choklamjölk och champagne!! Eller om Stefan tänder grillen, inte omöjligt. Ett par SMS senare syns vi allihopa, så tills dess, ha det bra!!



Jag blev 4:a i springtävlingen runt huset idag förresten, krossad av Edwin, och spöad av Tim och Stefan (!). Vad händer med min form?? Bedrövligt, men jag skyller på tidtagar-Tim... fast det är nog sant. Tjabba!

Anonym

30 Jun 2010 22:02

Hej, här kommer facit!!!

Måndagen den 9:e Augusti, 21.55 (5 minuter innan sporten..) knackar du... nä, du kliver nog bara in, säger, -Hej, kan man få en macka på det här stället?

Efter stora kramkalaset blir det mackor, choklamjölk och champagne!! Eller om Stefan tänder grillen, inte omöjligt. Ett par SMS senare syns vi allihopa, så tills dess, ha det bra!!



Jag blev 4:a i springtävlingen runt huset idag förresten, krossad av Edwin, och spöad av Tim och Stefan (!). Vad händer med min form?? Bedrövligt, men jag skyller på tidtagar-Tim... fast det är nog sant. Tjabba!

Tim

30 Jun 2010 22:04

Jag tror du kommer 6;e Augusti, 22.00.

Då blir det glassfest!



Tim

Kommentera

Publiceras ej