Midsommarafton!

0kommentarer

Wiiiho idag är det Midsommarafton och det ska firas ikväll med ett gäng härliga svenska+ en norsk au pair! Tror vi kommer bli ungefär 17 st och alla har vi med oss olika maträtter/desserter så det är STORT knytkalas. Själv står jag för jordgubbstårta och grönsalladen. Bakade jordgubbstårtan igår, en till idag och en till min värdfamilj som barnen var med och dekorerade. Den blev verkligen kanongod!

Idag på morgonen har jag bara slappat, skypat med familjen och legat ute och solat och läst! Snart börjar jag jobba och sen ikväll när jag slutar vid 6 drar jag då till Sandra. Där väntas massa lekar då massa lekar, god mat och härligt sällskap!

Ni får ha en så bra midsommarafton allesammans!

Stor kram till nära och kära!


Fick så fina bilder igår på mejlen på mina kusiner. Jag saknar er så!
Och idag när jag vaknade så såg jag ett mms på mobilen. På bilden var söta Ellie så midssommarfin med sin kanin Molly.

Kommentera

Publiceras ej