Super-tisdag!

2kommentarer

Vilken kanonstart på dagen!
Började med att jobba 7.30-8.30 idag sen när jag var färdig så tog vi malins värdpappas pärla och åkte och hämtade Sara och sen Lovisa! Sedan åkte vi till Ihop och åt underbar pannkaksfrukost! Fy va gott det var! Testade på 4 olika sorter och det var sjukt gott. Sedan stekte vi i bilen med högmusik och nu har till och med solen tittat fram efter nattens åskoväder. Kommer bli en riktigt fin tisdag idag också! Är nog varmt för mammorna i New York!
Nu ska jag snart jobba mellan 12-8 och ikväll ska vi träffas ett stort gäng och ha lite hejdå middag för Lovisa på Cheesecake Factory! Kommer bli mysigt.

För nu ska jag packa lite till torsdag! Och kanske försöka nå mamma som bara är 4 timmar ifrån mej nu :)






2 kommentarer

janne

02 Jun 2010 06:50

Hej Ida

Det var länfe sen jag skrev, men äntligen är de vår här. När jag cyklade hit på morgonen va de 7-8 grader o blå himmel så de blir 20 grader idag.

7 dagar till skolavslut.

Här har vi student på lördag o de ser ut o bli bättre än förra året.

Nästa lördag lutar de åt att vi har lite fest på Ingsbergsgatan för Nellie o Sofie.

Grymma bilder du har tagit från havsbadet. Ser ut som ni har de riktigt gott där, nästan Riminikänsla hahaha.

Såg oxå att du varit på grym konsert. the script måste vattt bra. lyssnar julia mkt på hemma

Ska packa nu, ska till skogen med 20 barn vid kl 9. kaffe o mariekex överst i ryggsäcken

ha de bra

janne

Kristin

06 Jun 2010 21:08

Hittade precis din blogg via en annan blogg. Blev så nyfiken då du är au pair i Boston. Är nämligen en gammal au pair som bodde i Boston i 21 månader. Vart i Boston bor du? Trivs du? Jag är åker dit på lördag på lite semester, 4e sommaren i Boston, så mycket älskar jag stället =)

Kommentera

Publiceras ej