Thursday

2kommentarer

Tycker dagarna går långsamt men veckorna går fort..
Skönt att i alla fall redan torsdagen är avklarad för det betyder snart helg= ELIN KOMMER!
Wiiiho börjar snart pirra i magen när jag tänker på att jag få krama om henne snart. Det är perfekt att det kommer någon som piffar upp vardagen här, det behövs.
Kvällen har varit kanon. Först kom Sara förbi helt oväntat sen kom även Johan och Emelie och så drog vi till våra käraste Ben&Jerry´s. Mumsig glass, men mumsigast är ju trots allt mina underbara kompisar.. som idag var väldigt..  Hade i alla fall verkligen roligt och önskar just nu att det alltid kan vara kväll här i staterna.
Kan också meddela er där hemma att vädret här är nog som hemma.. idag. 14 grader och regn!! Man kan ju inte bli mer än deprimerad.
Nu ska jag lägga mej och läsa min bok sen nana.
Imorgon blir det en löparrunda sen jobb mellan 1-10.

Mamma, hoppas du tar väl hand om gosedjuret jag skickade med dej! Och vill ni veta en sak, jag har en kompis som kan rulla..påstår hon i alla fall.. Karolina heter hon. Det verkar ju gött. Ska nog satsa på det.

See ya

2 kommentarer

Kattis

11 Jun 2010 16:33

Halloj,



Idag har det varit skolavslutning. Det känns som en repris på förra året när det gäller vädret - grått och regnigt. Inte alls kul:( Men det är i alla fall mysigt att gå till kyrkan och höra alla fina sånger och se alla finklädda tjejer och killar:)

Efter avslutningen så hade Nellie och Sofie gråtkalas tillsammans med klassen.....

Hoppas att ni får det bra nu när Elin kommer och hälsar på dig.



Kram Kattis

Kent

12 Jun 2010 09:32

Hejsan! Jodå, det är så kallt och trist, 5-kampen på ingsbergsgatan nu ikväll (lördag) blev inställd!! Allt är ju blött... menningslöst. Ja ja, jag tänkte på en sak, när kan man börja gissa ditt hemdatum? För det blir väl en tävling? Datum och klockslag när du ringer på dörren, typ. Ser fram emot denna tävling, hoppas på ett sjysst pris oxå! (En kram, kanske?) Ha det så bra, om du vill veta hur jag har kunnat använda min journalistiska sida kan du alltid gå in på bloggen på www.fadis.se , där finns föressten bägge farbröderna på samma bild... Ha det bra!

Kent

Kommentera

Publiceras ej