Today is the day

3kommentarer

Idag kommer Elin! Åhh vad jag längtar nu till kl 5.30 då vi ska åka til flygplasten och hämta upp henne, kommer bli så kul. Men först innan dess är det födelsedagskalas för Jack som står på schemat. Han ska ha sitt första kalas idag och det kommer bli ungefär 18 st 3åringar som kommer springa omkring men som tur är det inte här i huset. Jag ska i alla fall jobba då och hjälpa till och duka och sen ska jag mest stå för att ta kort :) Direkt efter kalaset är över så ska Helena skjutsa mej till flygplasten för att hämta upp Elin!

Igår, lördag var jag hos Malin hela dagen. Först på monnen åkte vi till hennes gym and worked out. Sen åkte vi hem och duschade o så sen tog jag hand om den lilla tjejer, Quinn medan jag skypade med Elin, mamma o pappa och Emilie:) När malin kom hem efter att jag skjutsat runt hennes värdbarn lite hit och dit så åkte vi och handlade till kvällens middag. Runt halv 6 kom Sara och så började vi med middagen, det blev klyftpotatis, kyckling och bearnaisesås och sallad! Riktigt mumsigt. Sedan kollade vi på en kass film och åt kladdkakamuffins och ostbågar...ännu mer mumsigt! Sen var klockan mycket så efter att ha spelar lite Mario Kart och kollat lite på True blood så drog jag och Sara oss hemåt.

Nu på morgonen har jag inte gjort så mycket, typ städat, sminkat mej och scrapbookat lite. Vet inte vad som händer nu tills kalaset börjar, kan inte vara här i huset för de ska ha öppethus så får väl se vad jag ska ta vägen.

Ha en bra söndagskväll!

Och visst ja Kent, visst tycker jag vi ska ha en tävling snart då man får gissa mitt hemdatum! Priset kanske ska vara att den som gissar närmast tid och datum kanske jag ska besök först när jag kommer hem? Men först måste jag ju få mina flygbiljetter..

/ Ida

3 kommentarer

Shpresa

14 Jun 2010 00:18

16 Augusti ;) Ta hand om elin o se till o ha jäkligt sköjjjjjj , puss :)

Janne

14 Jun 2010 06:56

Hallo

Går direkt in o spelar Lördagen den 7 Augusti kl 17.00. Är jag närmast tar du cykeln till rågången där jag bjuder på fiskefjaes. Fantastiskt gott (ask your sister)

Dra på bara , vill gärna se hästarna kl 18.

Verkar svårt för Julia att hitta ngr biljetter till Boston 7000-8000 spänn samt 15 timmars restid är va som finns kvar. Men hon letar vidare.

Här i n-ö skulle vi haft lite (gå-ut-nianpartaj) i lördags, men regn o ruskig vind gjorde att vi ställde in.

Själv gör jag nu min sista mån-morgon på fritids på ett tag. Gå rpå sommarlov på tors alt fredag

57-58 dagars ledighet är ju inte fel.

Ska gå in o kolla tåget om de finns möjlig. att åka ner till Marie i Malmö o hälsa på ngra dar

Funderar på att slänga ihop en mjuk peppis te kaffet så man har ngt att se fram emot under morgonen

Förresten har du sökt ngra skolor till hösten ?

ha de

janne

sofie

20 Jun 2010 15:36

hahaha aaa fiskefjaes e rediga grejer;)

Kommentera

Publiceras ej