TOMT!

3kommentarer

Jag försöker undvika och tänka positivt men ibland går det faktiskt inte. Just nu är allt lite nere, känner mej så tom. Om jag inte hade haft en så underbar kompis som Lovisa under detta år hade jag nog åkt hem i september.. för nu har jag nästan lust att åka hem imorgon. Känns så konstigt utan dej här, det har ju varit du och jag från första dagen på au pair skolan.
Vill nog bara tala om att jag saknar min Lovisa väldigt mycket. Men jag ska vara väldigt glad att jag har så underbara kompisar både hemma i Sverige och här. Alla mina kompisar är verkligen guld värda. Jag är lyckligt lottad.

Igårkväll var jag hos Sara och där var även Malin. Sara höll på och packa och jag och Malin tittade på och provade kläderna hon skulle slänga. Jag tror även jag och Malin fortfarande var trötta efter en så underbar helg.

Nu ikväll har jag och Sara bara åkt omkring lite till några olika affärer och köpt behövliga saker.

Strax dags att lägga sig och läsa.

God natt!

New York 3 sep 2009

3 kommentarer

mamma

09 Jun 2010 16:51

Jag tycker också det var en härlig helg. Nu är det inte så många veckor tills du kommer hem. Men du, försök undvika tänka negativt istället för positivt ,så går allt lättare. You know " always look on the bright side of life"



Puss o Kram

Daddy

09 Jun 2010 20:06

"Den som sätter högt värde på sina vänner är ofta själv guld värd."



-Majorie Holmes

Karro

10 Jun 2010 03:54

life is hard! Nu blickar vi framåt mot en toppenhelg i Boston och New York! I´m soooooooo excited! <3

Kommentera

Publiceras ej