Torsdag!

1kommentarer

Håller precis på att baka 2 tårtbottnar. Den första blev tyvärr bränd på siderna och under pga av mitt egengjorda ströbröd tror jag. Men den kommer nog kunna gå och ätas ändå. I eftermiddag ska jag och barnen dekorera tårtan och göra fyllningen. Det kommer bli så mumsigt! :)

Igårkväll var jag hemma hos Sara för att hjälpa henne med packningen. Kan ju säga att det var lite kaos. Vill inte ens veta hur det ska bli för mej sen.. för jag vill ju itne slänga nåt! Det slutade i alla fall men att jag åkte hem med 3 påsar fulla med saker som sara egentligen skulle slänga! Sitället tog jag med mej det nu och proppade in i min garderob här.

Va kul att det är så många som har gissat hittills! :) Och ja, Lovisa du räknas som au pair så du får inte säga nåt. Alla ni som vet, var TYSTA!

Nu är det bästa jag går, måste titta till tårtan!

Ida

1 kommentarer

Anonym

25 Jun 2010 10:48

Glad Midsommar! Tror Du kommer hem den 7 aug. Kram mormor

Kommentera

Publiceras ej