2009

3kommentarer

2009 var då ett himla bra år! Trodde aldrig jag skulle säga att jag saknar skolan, men nu sitter jag här och saknar faktiskt skoltiden. Det låter kanske konstigt att jag saknar att cykla, cykla tillsammans till skolan och till träningarna och allt det där runtomkring..
Kommunikationen vi hade sist på fredagarna med världens håltimma innan som var sämst, men egenltigen, vad gjorde det? Det var alltid något kul vi hittade på. Det finns så otroligt många saker som jag skulle kunna rabbla upp som man saknar och som var helt underbart men det skulle ta dar..
Är det någon mer än jag som känner att man är nästan lite orolig över om man kommer ha det så bra som det var förut? Man undrar varför man inte njöt av tiden man levde i just då. Undra om jag kommer titta tillbaka på det här året i usa och känna att jag verkligen saknar detta och att jag verkligen borde tagit vara på tiden ännu mer och leva i nuet. Så därför ska man leva var dag som om det är den sista.
Försöka stänga av alla jobbiga tankar som snurrar ständigt i huvudet, såsom; Vad vill jag bli när jag blir stor, vad ska jag plugga till, när ska jag börja plugga, vad ska jag göra när jag kommer hem mm..Usch, ibland blir man bara helt knäpp av att man inte vet någonting. För just nu känns det bästa svaret till de flesta frågorna som; Jag vet inte.

Nu ska jag faktiskt ta och sova och drömma konstiga drömmar som jag gjort de senaste dagarna. I lördags morse så hade jag sagt till Malin; Nu är jag på stundentfest, bara så du vet. Haha, sen drömde jag vidare om vår stundentfest i Florida. Inatt födde min värdmamma barnet förtidigt så att vi kunde inte åka till florida och barnet var så litet så de gick omkring med det i handflatan. Det är då konstiga saker man kan drömma om, men väldigt roliga saker.

Grattis Emelie på 20årsdagen! Ha en toppendag.

Night Night, Sleep tight.

I.






3 kommentarer

elin

02 Mar 2010 13:09

åh va ja saknar det, dig och allt pussssss

Karro

02 Mar 2010 18:10

ååååh, jag saknar med skolan, dig, allt flumm, studenten, balen, cyklingarna, allt snack, alla sköna människor,träningarna, julmys hos emilie! Men som sagt, vi lever här och nu och detta året är nyttigt och vi kommer aldrig glömma det! Jag saknar dig, boka snart ju!! <3

Emilie

02 Mar 2010 22:12

jag saknar också skoltiden o det kommer att bli mer julmys hos mig 2010 då ska vi mysa o prata hela natten lång o skratta o ta igen ett helt år :):) Tack ida, saknar dig men jag bokar snart o då ska vi se till o träffas :D Ååhh längtar galet mycket!

PUSS O KÄRLEK <3

Kommentera

Publiceras ej