7 månader!

1kommentarer

Idag kan det firas. Har varit här i månader!
Dagen började firas på gymet. Fy va jobbigt. Men tack Lovisa för du pushar mej! Bra jobbat!
Nu börjar jag snart jobba. Playdate med Sara väntar! Wiiho.
Ikväll ska vi på bio; The last song. Blir nog grymt!

Nellie, jag tror på dej! Och du behöver inte oroa dej över paketet ;) hehe! Lycka till med magrutorna. Min träning går upp och ner. Just nu är det fullt upp med så mycket. För mycket för min hjärna..
Mycket som ska planeras och några beslut ska tas.. Usch får paniik!

Ha en bra dag!
I miss u.


Grymt kul!

1 kommentarer

Kent

31 Mar 2010 22:05

Oj, här vare trännigssnack!! Kan bara avslöja att jag tog en löprunda på c:a 3 kilometer igår, trodde aldrig att mitt sällskap skulle orka springa hela vägen, men den lille skiten sprang och snackade hela vägen!! Man börjar visst bli äldre/ifattkommen av nästa generation, men som tur är, när det blev spurtdax me 200meter kvar visade man var skåpet skulle stå!! Där fick han lida för att han försökte tjabba omkull mej första 2800... Skämt å sido,jag får snart passa mej, eller börja träna mer regelbundet... snart kanske man blir så gammal att man får spö av Nellie!!! Nä, nu tog jag i hennes "läggaavmefotbollförattbörjatränapåegenhand"-metod kommer nog aldrig spöa min "neverstop,ben&jerrys,saltafiskar och mcdonaldsmilkshake"-metod... Come on Nelliowich! Nähä, jag ska inte bli för elak.

Klättra känns sådär, svaga armar och många kilo att dra upp, nää, min kombination är nog inte så klättervänlig. Tyckte en cykelrunda me Ellie idag på 20minuter va träning för idag, så hela familjen firade me våfflor till kvällsmat!! Unna sig är väl det bästa kom-i-form-knepet va? Ha det nu så bra, så hörs vi!!

Kommentera

Publiceras ej