Gårdagen!

2kommentarer

Det var verkligen kanon igår. När jag slutade 4.30 så kom Malin. Så skypade vi lite med våra föräldrar tillsammans. Väldigt roligt att se dom tillsammans :)

Sedan åkte vi till Lovisa och åkte o handlade mat. Vi lagade kyckling, couscous och massa grönsaker. Till efterrätt så åt vi massa olika frukter som vi hade lagt in i ugnen och lagt vit choklad på. Riktigt mumsigt!
Under kvällen satt vi bara och pratade massa och hade det mysigt. Körde maffian också, vilket inte gick så bra eftersoim vi var så få. Sedan försökte vi även göra en pyramid som tillslut blev väldigt bra.

Malin som här inatt. Har sovit riktigt gött med min superstarka hostmedicin. Just ja, igår på sjukhuset. Doktorn trodde jag hade luftrörskatarr, vilket är ett virus, men ändå ska jag nu behandlas med antibiotika. Har även fått en hostmedicin som jag bara ska en tesked av. Den var väldigt stark om man säger så. Sjuksköterskan sa att jag inte få köra bil när jag tagit den och att jag kan bli helst snurrig. Det stämmer nog! Men jag känner mej på bättringsväg idag. Vill ju börja använda mina nya löparskor som ska göra under. Haha!

Idag ska jag och Malin åka till mallet en stund. Vid halv 5 börjar hon jobba så då åker jag med henne och stannar där inatt. Imorgon vet jag inte vad vi ska hitta på. Jag borde iallafall packa inför Florida på måndag.

Mormor, tack för nougaten. Ska baka när jag kommer hem från Florida. Tror du man behöver all nougat till nougatrutorna eller tror du möjligtvis det blir något över till mej?

Ha en bra dag.
Och Nellie, du vill verkligen vinna priset va? 
Ellie, du är för söt du. 

Kram, Ida 







2 kommentarer

Elin

13 Mar 2010 22:15

iiiida, har du sett mitt mejl? pusssssssssssss!

mormor

14 Mar 2010 10:40

Hej! Jag vet att det är Esse. det var lätt! Det skall egentligen vara all nougat ,men smaka Du lite.Vilken god mat ni lagar ,jag tror jag kommer.KRAMMMMM Mormor.

Kommentera

Publiceras ej