Klättring!

0kommentarer

I fredagskväll så jobbade jag men fick som tur sällskap av Malin! Var helt underbart att träffas igen. Vi satt och kollade på The weddingplanner och läser vecko reyvn och åt godis. riktigt mysigt. Sedan sov hon hos mej och kl 10 igår morse så åkte vi först och hämtade upp Sara och sedan Lovisa och Emelie! Det var dags att fira Sara!!
Sara har länge pratat om att hon vill testa på att klättra så Lovisa hade bokat klättirng i 2 timmar på ett ställe 25 min ifrån oss. När vi kom dit så fick vi sätta på oss ett par väldigt obekväma skor och en sele. Sen var det dags! :) Hur kul som helst var det. Provade på lite olika väggar med olika svårighetsgrader. Fick även gå på lina. Underarmar och fingrar var helt döda och det var verkligen perfekt att vara 5 personer att turas om att klättra för mer hade man inte orkat.
Vid kl 1 var vi färdiga och då åkte vi och åt mat på Cheesecake! Därefter lämnade vi av emelie på tunnelbanestationen och vi åkte till mallet en liten stund. Jag blev en väska rikare och de andra shoppade loss på Hollister. Sara började jobba kl 6 så vi lämnade av henne hemma hos sig så åkte jag, malin och lovisa hem till lovisa så hon kunde packa ihop sina saker. Sedan åkte vi och satte oss på en pizzeria och drog en Hawaii. Runt 8 tiden åkte vi hem till Sara för att kolla på Sommaren med Göran men den funkade inte så då bestämt vi oss för att åka hem till Malin som var ensam under natten. Hemma hos Malin så började vi kolla på Sommaren med Göran kl 11.30. Jag lyckades ju såklart somna så jag får se den någon annan dag.
Idag blir det nog mallet med Malin, men först nu blir det god frukost!











Kommentera

Publiceras ej