Tisdagen den 9 mars

1kommentarer

Har precis varit ute och gått en långpromenad i det härliga vädret. Soligt och härligt, men inte lika varmt idag..än! Hittade också tillslut mina löparskor, wiiho! De ska göra underverk har jag tänkt. Nu ska jag bara ta det lugnt tills jag börjar, kanske gå ut och sätta mej och läsa lite. Ikväll blir det starbucks som vanligt!

Måste bara säga att jag tar hand om skönaste killen. Jack har börjat säga massa roliga saker hela tiden. Igår när städerskorna var här och när en utav dom, en lite äldre dam kom ut så ropar jack: Hallo Dude! Hahah. Jag vet inte var han får allt ifrån.

Tack mamma för godiset igår, vet dock inte om äggen kommer vara kvar till påsk.. väldigt tveksamt!



Take care.

1 kommentarer

mamma

09 Mar 2010 19:50

Jag kan skicka nya ägg, är det marsipanäggen eller mandeläggen som du tycker bäst om??? Nu har du ju nya skor så du kan lätt springa bort några ägg till... Puss o kram

Kommentera

Publiceras ej