Cape Cod

2kommentarer

Igår åkte jag, Lovisa och min värdfamilj till farmorns och låtsas farfarns sommarhus. Är så himla glad att jag fick ta med mej Lovisa, det kommer göra hela den här helgen verkligen toppen! Idag har vi varit ute och solat på förmiddagen sen har jag jobbat mellan 1-8 idag. Då badade vi lite i poolen, var ute och gick och spelade wii. Väldigt skön lördag måste jag säga. Nu ikväll har vi ätit massa gott. Mumss! Imorgon skulle jag egentligen ha jobbat mellan 1-7 men min värdmamma är så snäll och sa att jag fick ledigt istället nu när det är min och Lovisas sista helg tillsammans o så. Så imorgon ska vi åka ut till en ö, Martha´s Vineyard. Där kan man hyra cyklar eller bara gå omkring. Har hört att det ska vara väldigt fint och så där så det kommer bli kanon. Dessutom ska det bli 25 grader, så det blir perfekt!

Nu ska vi nog lägga oss och kolla på en film i detta lyxhus, som det verkligen är. Känns som man bor på hotell när nere på nedervåningen med denna enorma säng och så.

Ellie, Va kul att du har fått en kanin! Jag såg de fina mmsen som ni hade skickat. tack så mycket! Och Kattis, ja förlåt för att jag skriver så mycket om värme och sol men du vet ju att det är livet.. för både dej och mej. Har redan börjat fundera på hur jag ska överleva nästa vår i sverige.. eftersom den kommer inte vara lika lyxig som här. Kanske du och jag ska åka bort till solen och bara ligga och steka dag in och dag ut?

Och by the way. Glad mors dag, för det är det ju nu (imorgon för oss) i Sverige. Och wiiiho för på torsdag träffar jag mamma! Och inte nu på söndag utan nästa så kommer Elin. Det kommer verkligen bli toppen. Längtar så! Hoppas också Julia kan komma i juli.

God natt mina vänner.
Ida





2 kommentarer

ELin

30 May 2010 12:31

ååååh va mysigt ni ser ut att ha de! längtar woho bara 2 veckor kvar :)

Malla

31 May 2010 04:51

Åh så härligt det ser ut! är ni kvar imorgon med?

Kommentera

Publiceras ej