Fredag!

0kommentarer

Och så var det redan fredag då. Ska hålla mej kortfattat nu för är så himla trött. Dagen har varit bra. Jobbade 7.30-8.30, 12-8. Har hunnit framkalla lite kort och åka till scarpbookingsaffären Michaels och skypat med Julia :)
Nu ikväll har jag, Lovisa, Malin och Sara varit och kollat på bio, Robin Hood. Skulle behövt svenska översättning, haha! Råkade somna lite också..

Ska berätta om en liten rolig sak idag. Jag har verkligen inte gjort några framsteg när det gäller min spindelfobi. Jag och jack var nere i källaren idag och så lyfte han på en leksak och började skrika högt och sa: I am scared!! Ida kill it! Så fick jag syn på spindeln och jag skrek minst lika mycket som han och sa också att jag var rädd. Sen bad jag honom (jack snart 3 år) döda spindel med ett låtsas svärd för jag vågade inte. Hahha! Han försökte och försökte men missade hela tiden så tillslut fick jag döda den, men det var ju inte tystnatfritt. Haha:)

Imorgon ska jag jobba mellan 9-4 sen blir det nog lilla Italien inne i Boston.

God natt!

Kommentera

Publiceras ej