Göteborgs basketball festival

2kommentarer

Om man kunde åka hem lite sådär lite då och då så skulle jag åkt hem idag så jag hade varit hemma tills imorgon, torsdag. För då åker basketgänget till den årliga basketfestivalen i Göteborg. Och jag vet hur kul de kommer att ha det! Åh, vad jag saker det och er!
Vill önska er lycka till och kötta gärnet! Ska hålla mej uppdaterad hur det går för er här borta på andra sidan atlanten.

Har en fråga också, vad är det ni säger när ni sträcker in hand i mitten sådär ni vet?

God natt!


2007?

2 kommentarer

Elin

13 May 2010 07:35

Åhhh vill att du ska komma!! :D Hade vart najjjs! Vi är tillbaka i det gamla hederliga åååååååhdefence! :P

Idag är det den 13 maj, alltså en månad tills jag kommer wiho

Kent

13 May 2010 09:47

Jodå, de har ringt. De frågade huruvida du hade haft hand om våra barn innan de blev 2 år, och jag sa, precis som tidigare, "jepp, hon har haft dem si och så många timmar". Hon sa, bara "bra, tack då vet jag", så jag vet egentligen ingenting.

Hoppas nu att det går bra med allt, och snart får vi kanske se en bebisbild...

Ha det bra!

Kommentera

Publiceras ej