Grattis Mamma!

1kommentarer

Idag (igår)fyller mamma år!  GRATTIS till världens bästa mamma. Man har verkligen lärt sig att uppskatta sina föräldrar och syskon när man varit borta så länge. Det är så himla härligt att längta efter någon så mycket. Men om bara 9 dagar får jag träffa mamma i New York! Åh va härligt det ska bli...
..Lika härligt som den här dagen har varit. Det har ju som sagt varit KANON väder. Först var jag och Lovisa och sprang sen åt vi lite frukost och jag skypade med mormor och morfar. Sen var det solning för hela slanten. Så himla underbart MEN sjukt varmt. Det gick inte att ligga mer än i 10min sen kunde man i princip steka en hamburgare på magen så varmt var det. Men det gick ju att kasta iskallt vatten på varandra. Haha:)
Sen har det inte hänt så mycket mer idag. Solat och läst och ätit typ.
Ja och det blev köttbullar till kvällsmat, åh va gott det var!
Nu ikväll har vi varit på mallet och shoppat lite såklart. Sedan Starbucks som alla andra vanliga tisdagar.
Var faktiskt lite deppig för att komma tillbaka till huset efter en toppen dag, vill ju inte att denna dagen skulle vara över men så såg jag i min trapp att jag hade fått paket. Wiiiiho!
Nu är det dags att lägga sig och läsa i Nicholas Sparks "The Lucky one".

Good night!



1 kommentarer

lovisa

26 May 2010 06:03

ser att du kan se in i framtiden:)

Kommentera

Publiceras ej