Kiss 108

2kommentarer

Gårdagen var helt grym! Vi var på kiss 108, vilket är en en radiokanal typ som rix fm! Deras konsert var såå häftig och vilken stämning det var.
Vi var 8 st (jag, lovisa, sara, emma, malin, malin, emma och jessica) som gick på konserten tillsammans. Vi hade lite knytkalas så sammanlagt hade vi med oss pastasallad, pizzabullar, browines, scones, negerbollar, fruktsallad, kex, kakor, chips och vindruvor. Detta var verkligen kanon och det var nog många som blev avundsjuka när vi satt på våra filtar och packade upp och åt alla godsaker.
Men konserten och artisterna som var där var verkligen toppen! Några riktigt bra var Ke$ha, Jason Derulo, The Script, Adam Lambert, Iyaz och Kris Allen. Vi skrek, dansade och sjöng med från kl 2- ca 9.30 på kvällen!
Sen kom vi hem runt halv 12 och då var vi rätt trötta. Lovisa har sovit hos mig inatt så snart ska jag gå och väcka henne. Hoppas på att solen tittar fram så vi kan gå ut och sola bort brännan från igår.
Sedan ska jag visst jobba mellan 12-2 idag... så surt! Sen vet jag inte vad som händer efter det. Mer stek kanske.

Ha en bra söndag!
Kram, Ida








2 kommentarer

Helena

24 May 2010 15:15

Ida!

Du ser ut att ha blivit en riktig tuffing!!!



Kram Helena

shpresa

24 May 2010 23:07

asså Ida!! du e fööör saknad :)

Kommentera

Publiceras ej