MÅNDAG!

2kommentarer

Vi har verkligen blivit bortskämda här med vädret. Hur ska det egentligen bli när jag kommer hem till Sverige? Imorgon ska det liksom bli 34 grader och hur ofta har vi det i Svergie? Typ EN GÅNG om året!
Det är ju perfekt att jag är ledig då imorgon också. Kommer bli värsta stekardagen på mammas födelsedag.

Just nu befinner jag mej hos Lovisa. Vi har precis börjat med första packningen eftersom hon lämnar mej nästa lördag. Jag fattar inte hur hon kan göra såhär mot mej? Hur ska jag klara mej? Men det är ju tur att det finns några andra gobitar kvar att umgås med tills jag åker hem. Och på tal om att åka hem så har jag faktiskt nu ikväll valt 3 datum jag vill åka hem.. men får inte reda på vilket datum jag får förren inom 6 veckor..

Ja och imorgon, eller idag tisdag är jag ju ledig. Ska spendera hela dagen med Lovisa hade jag tänkt. Måste ju passa på nu i 10 dagar till. Först blir det nog lite löpning på morgonen, sedan stek ute i solen och sen hoppas jag på lite god lunch, hmm undra vad det blir.. måste nog fråga henne nu..
Ida- Vad blir det imorgon till lunch?
Lovisa- Vad vill du ha?
Ida- Vad vill jag ha?
Lovisa- Köttbullar?
Ida- Mm!
Lovisa- Orka laga lunch när det är fint väder..
Så får väl se vad som bjuds på.

Nu är det faktiskt dags för mig att ringa och väcka mamma!

God morgon SWEDEN!

Ida

Och by the way.. förstasidan på Dagens Nyheter var ju toppen idag!

Detta är vad vi gör på söndagskvällar.. om man kallas NÖRD!

Jag och Lovisa vid vårt gym i söndags!

2 kommentarer

Malla

25 May 2010 20:39

Ja passa på att umgås så mycket som möjligt innan hon far! Sen så är vi ju kvar hela sommarn vi överblivna och lämnade o får hitta på massa skoj :) vi ska nog klara oss! Vi ses ikväll?!

Meeeuhlin

26 May 2010 00:02

New York Sports Clubs ska det ju va ;)

Kommentera

Publiceras ej