Måndagen den 17 maj

2kommentarer

Nu har jag verkligen varit dålig på att uppdatera men har faktiskt inte hunnit.
I lörsdags så jobbade jag ju som sagt mellan 9-4. Var hemma med Jack först sen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde? När jag slutade så åkte jag i alla fall in till Boston och mötte upp Sara, Lovisa och Maxi. Vi gick och åt på 52 våningen i Prudential Tower. Det var en fin restaurang, inte jätte mycker mat att välja på, ganska dyrt men väldigt mysigt och fint med utsikten över hela Boston. Sen var det så himla segt när vi skulle ta tunnelbanan hem som i vanliga fall tar 40min så var den sönder så det tog istället lite mer än 2 timmar. Men runt halv 12 var jag hemma.
Igår, söndags, så jobbade jag mellan 10-4. Först tog jag och Peter barnen till lekparken. Sedan åkte vi till Ryans baseball och där fick jag springa efter Jack hela tiden. Men tur att det var kanonväder, sådär 25 grader och stårlande sol. Sedan åkte vi bara omkring lite, jag hämtade upp Ryan och sedan var mitt jobbpass i princip över.
Därefter tog jag på mej löparkläderna och sprang bort till friidrottsbanan där Malin var med hennes två värdbarn, varav ett av dom spelade lacrosse. Stod och pratade med henne och efter många om och men kom vi fram till att jag skulle hänga md henne hem. Vi åkte och åt sen hängde vi med Jessica på hennes dejt. Helgen avslutades på en parkering utanför ett glasställe där vi försökte lära jessicas dejt och hans kompis snappsvisan " Katten den har fyra ben, tuppen den har två..."

Idag på monnen åkte jag, malin och quinn(malins värdbarn) hem till mej eftersom jag började jobba 9.30. Vi tog med oss barnen till lekparken och sedan gick vi en liten extra runda. Vi konstaterade att barnvagnarna här är helt värdelösa. De går ju inte att köra.. eller så har vi tappat tålamodet.

Sedan är det också så att min värdmamma har fått bebisen idag. Wiiiho, äntligen! Det blev en liten gullig, mörkhårig tjej. Ska åka och hälsa på henne imorgon tror jag. För här måste man stanna på sjukhuset i 2 dagar efter förlossningen. Så idag har jag haft barnen för mej själv. Det var faktiskt riktigt kul att få lite mer ansvar och köra lite på dom o sådär.

Nu däremot är jag helt död. Ska nog skriva två brev och sedan lägga mej och kolla på Sommaren med Göran.

Take care.

Förra veckan. Det här är nog det bästa jack vet! Rada upp alla bilar:)

Prudential Tower
'
parken idag.


jag och jack

2 kommentarer

mormor

18 May 2010 09:23

Hej! Vad härligt väder ni har , här börjar det bli lite varmare i alla fall.Grattis til den nya fam.medlemmen!Skall baka bullar i dag .Ha det så bra o KRAM från mormor!

Daddy

18 May 2010 11:29

Jag känner bulldoften till Jönköping... Vad slår en fiika med nybakade bullar ??



Enkelt svar - Inget !!

Kommentera

Publiceras ej