Tisdagen den 11 maj 2010

1kommentarer

Idag har det varit en annorlunda tisdag, för idag har jag varit ledig. Och fråga mej inte vad jag har gjort för det blir alltid mindre gjort på lediga dagar än de dagar man jobbar. Men lite har jag hunnit med i alla fall. Fixat i ordning på rummet, strykt en sak till sängen, skypat, sprungit, varit hos sara och ätit god middag och sedan nu ikväll varit på mallet, target och haft starbuckstisdag!

Igårkväll var det väldigt mysigt för då var vi hemma hos Malin och hade lite överrasknings hejdå-party för Sandra som åker hem på fredag. Det blev lite kvällsfika med nybakat bröd från Lovisa och med lite andra sötsaker som jag inte får stoppa i mig.

Imorgon jobbar jag mellan 1-8. Innan jobbet ska ja väl försöka hinna med lite skype och kanske en löparruda?

Nu är det i alla fall dags att nana.
Och förresten, ingen bebis än..men snart!
Och en fråga till Kent och Nina, har cultural care ringt till er igen angående hur många barntmmar jag har hft med barn under 2 år?

Igårkväll!


Idag hos Sara

1 kommentarer

Nina

12 May 2010 08:03

Hej Ida



Jadå, de har ringt till Kent. Ber honom skriva lite mer om vad de sa, jag hörde bara att de ringt förra veckan.

Vad kul att få ta hand om en liten bebis, blir ju bra "träning" tills du kommer hem o kan hjälpa mig med vår....då är du ju fullärd!! Vi var på ultraljud för några v sedan, det var påsklov då så Tim o Ellie var oxå med. När Tim såg barnet på tv-skärmen sa han - va, är det i svart/vitt!!! Det är fortf 7 sept som gäller,men har ju gått över tiden ca 2 v med de andra så det är väl bara att förbereda sig mentalt på det igen...

Ikväll blir det uppvisning med NAGK, vi ska titta, Tims tjej ska va med!

Ha de gott o sköt om dig . Kram Nina

Kommentera

Publiceras ej