Måndagen den 6 september

0kommentarer

Nu har skolan dragit igång på riktigt. Och visst är det svårt, tufft och massa nytt men också väldigt roligt! Träffar nästan nya personer varje dag och hela tiden är det något på gång. Och jag har kommit fram till att jag tyker verkligen om när jag har fullt upp, och det har jag nu. Föreläsningar hit och dit, saker som ska fixas, träffa personer, plugga massa osv.. Kommer nog tycka om studentlivet, men kanske utan att plugga, haha! Har iaf börjat leta lite lägenheter i jönköping nu så förhoppningsvis blir det väl en flytt någongång. Sedan ska jag börja hjälpa cultural care på söndag på deras informationsmöte i jönköping. Det ska bli kul :) På lördag är lina hemma så då ska hon ha lite födelsedagsparty!

Nu är det faktiskt snart dags att sova. Har varit uppe tidigt idag och imorgon är en lååång dag, till 20!

Kram, I


Bilder från min "avskedmiddag" med värdfamilj och vänner





Kommentera

Publiceras ej