Detta ser jag fram emot!

3kommentarer


Cheesecake Factory

Shopping i New York

Steka på stranden

Och kanske ta ett dopp i poolen med Schnappi! Eller inte..

Jag tror faktiskt jag har packat färdigt nästan. Har fyllt en halv resväska. Varav hälften av det jag packat är tidningar. Pappa har fått för sig att jag ska ta med mej alla Smålandstidningen och Svenska Dagbladet vi har fått under 2 veckors tid. Tidningarna väger totalt 5kg tillsammans. Så är jag åker hem har jag 5 kg extra och massa utrymme!

Tänkte jag skulle visa Emma en bild på när jag hade kort hår. Så här kommer den:


/ Ida

3 kommentarer

Emma

11 Feb 2011 14:38

Du passade jätte bra i kort hår Ida!!

Ha en underbar semester nu och bara njut!

Jag ska följa dig här på bloggen!

Elin

11 Feb 2011 15:14

ååååh ha de kalas! stek lite åt mig också när du ligger där o latar sig :)

Marie

12 Feb 2011 05:02

Nyss kommit hem frän middag på italiensk restaurang med vännerna från Linköping . Jättetrevligt och god mat. I dag har vi varit på Edison museet, ni vet han som uppfann vadå ? Innan dess var vi på liten shoppingrunda, lite fynd även idag. Annars har det varit regn och ganska kallt hela dagen, men nu kommer solen tillbaka i morgon och prognosen säger att det ska var sol och runt 24 gr he,à nästa vecka , det kommer tjejerna gilla. Just nu sover dom nog i min lägenhet i Malmö . I en butik frågade expiditen om inte vi varit där förut, Stefan sa att han varit med i tv och dä sken hon upp och undrade vilket program, haha ....i morgon hämtar vi tjejerna på kvällen, på söndag Är det golftävling för Stefan , förresten , sa jag att han spelat in sina första prispengar i söndags ? Jo, hela 5 dollar vann han på touren och det räckte ju nästan till att bjuda sin fru på glass. Nu hoppas jag på lite mer på söndag .... Det vore på tiden.....nu är det natti

Kommentera

Publiceras ej