Onsdagen den 16!

2kommentarer

Är ledsen att jag inte uppdaterat men vi har flyttat till ett nytt boende och här fanns ingen adapter så kunde inte använda min dator eftersom batteritiden är ca 2min! Och igår när jag väl hade köpt adapter så var det strul med internet. Men nu ska det nog funka!

Sedan jag skrev sist så har vi:
- Bytt boende. Väldigt fin lägenheten med utsikt till poolen
-Legat och stekt vid poolen och badat
- jag och sofie har spelat lite tennis
- Varit och shoppat på ett stort mall (fast blev ej mycket shopping)

Nu är det tidigt på morgonen och jag sitter och kollar på soluppgången. Är fortfarande lite jetlaggad. Jag och sofie går och lägger oss vid 9 varje kväll och går upp kl 7.

Här kommer lite bilder!




Alla gamlingar kör morgongymnastik


Jag och Sofie försökte göra ett hjärta i poolen på Alla hjärtans Dag!

2 kommentarer

nellietheking

16 Feb 2011 15:31

hahahahhahahah har turban-sofie kommit fram igen? nya myggbett? hahah sofie....



avundsjuk? absolut inte.. ;)

Just nu har precis tim åkt hem från la casa de karlssons. Vi var själva hemma så vi åt ugnspannkaka, bakade kladdis hehe, spelade spel och spelade fotboll i snön!

All mina vänner har övergett mig. Emma b åkte upp till norrköping igår, jag orkade inte hänga med hah och nu sitter jag själv, hemma i snöiga nässjö och ska sätta på ett Gossipgirl avsnitt.



Vi får la se vem som e brunast när ni kommer hem..

ha de gött och sola lite åt mig..

puss :)

Daddy

17 Feb 2011 02:51

Jag säger bara; London football rules..

Kommentera

Publiceras ej