Packning!

4kommentarer

Nu ser jag verkligen fram emto denna semester. Det är nämligen vitt ute idag.. och det snöar ser det ut som (fortfarande mörkt ute såhär tidigt)!

Det är nog verkligen dags att brja packa. Har försökt börja men det känns redan som jag har för mycket. Blir nog rättare sagt att plocka ut senare idag. Ska försöka intala min syster att vi åker imon så hon kan ta upp sin resväska och börja packa!

Annars är det fullt upp här. Vet inte hur jag ska hinna med allt.. vääldigt mycket i skolan som borde göras! Men har ju många timmar på flyget att plugga på!

Nu är det dags att gå ner och äta lite frukost. Sedan tar jag faktiskt bilen ner till stationen, för att undvika skitvädret!

Mina läsare, jag lovar er att ganska snart lägga upp en bild på mej i solen istället för förra inläggets bild i snön.

See u in the sun!

Hugs

4 kommentarer

Helena o Anders

10 Feb 2011 10:42

Kul att följa eran resa, det verkar ju inte som det går någon nöd på er precis! Synd bara om Stefan som kände sej tvungen att offra sej!



Fortsätt njuta!!(snart är ni tillbaka till snön igen, här vräker snön ner idag)



Kram

mormor

10 Feb 2011 11:26

hej på er !våren är nog på väg i alla fall. jag har satt om blommor o satt femöringar .ha det så bra! kram mamma!

Marie

11 Feb 2011 02:19

Usch snö låter inget vidare, här har det varit sämre väder idag men ändå runt 25 i luften . Vi åkte till ett nytt mall ( många shoppingcenter runt omkring ) sedan blev det lunch ute på nåt ställe , vi beställde fisk respektive kyckling . Sen fick man välja tillbehör och då började vi med sallad. Efter maten så frågade servitrisen vilken paj vi ville ha till efterrätt, vi var sjukt mätta av maten så vi sa att vi inte ville ha någon, men då sa hon att deg ingick i menyn och vi kunde fä med oss den hem. Så nu har vi paj till kvällsfikat :) sedan har vi motionerat och det var kvavt ute men vi klarade oss utan regn. I morgon blir det nog en tur till edison museet här omkring, sedan ska vi gå ut och käka med vännerna från Linköping på kvällen , det blir trevligt . Idag har Stefan fyndat löparskor och golfjacka. Själv fastnade jag i bebisaffären, sjukt söta barnkläder och jag stod och höll i många till lille Kalle men jag kunde helt enkelt inte bestämma mej, så det får bli en annan dag . I morgon får vi nog se solen igen :)

Morfar (Esse)

11 Feb 2011 23:20

Hej! Hoppas att ni har det bra. Vintern har kommit tillbaka med snöstorm och 11 grader kallt. Vi har skjutsat ner tjejerna till tåget ikväll, så nu kommer dom snart. Lets dans är lite segt, så nu är vi trötta och går och lägger oss.

P.S. Forsberg gör comback i natt. Ha det!

Kommentera

Publiceras ej