Schnappi

2kommentarer

Vi spelade som sagt golf i eftermiddags, vilket var en upplevelse. Jag och Sofie åkte bara golfbil medan mamma och pappa spelade. Mammas spel var lite underhållande men bara för att vi skulle ha nåt att göra så körde vi djurleken. Började med att vi såg vanliga djur såsom; spindlar, myggor, geting men sen började de "lyxiga" djuren. Först sken jag upp när jag såg en sköldpadda i ett utav vattendragen. Men såg sammanlagt 3 stycken under hela rundan. Men vårt mål var ju såklart en alligator, det skulle ge 50p i djurleken till den som såg den först. Men trots att vi på varje hål åkte längs vattnet så såg vi igen.. TILLS 9onde hålet. Då fick jag syn på en feting! Blev helt lyrisk och tog massa kort. Ni ska få se :)

Nu ikväll har vi grillat med en svensk familj vid poolen och nu är det snart läggdags. Imorgon ska vi åka ner till Naples och gå i lite fina affärer, åka båt och kolla på lyxiga villor och käka på cheesecake factory! (vad jag längtat).
Hörs imorgon!

(och om ni undrar varför jag har så stor tröja på mej på bilderna är det för att det är pappas, hade ingen tröja med krage, vilket man måste här på golfbanorna)




2 kommentarer

Emma

19 Feb 2011 13:57

coolt med en krokodil!! När åker ni till New york?

Nina

19 Feb 2011 18:20

Marie - det är ju nya Sörenstam...

Ser underbart ut, förutom erat sällskapsdjur då förstås!!

Ha det gott, nu laddar vi för del 3 i melodifestivalen...ellie iaf!!

Kommentera

Publiceras ej