Stek och shopping!

2kommentarer

Igår var det stek och shopping på schemat. La oss redan halv 10 på solstolarna nere vid poolen. Riktigt kanonväder var det. Sedan gjorde jag lunch och "bakade" (kommer visa längre ner hur det går till att "baka"). Jag och mamma hann spela lite tennis i det varma vädret också innan vi åkte till ett stort outlet.
Och för min del blev det några påsar. Helt sjuka priser! Köpte 2 par converse för 65 dollar. 1 dollar= ca 6,5kr så då kan ni ju själva räkna ut hur billigt det var jämfört med sverige.  Träningskläder, tröjor och svarta jeans låg också i kassarna när jag kom hem:)

Idag ska vi åka till Fort Myres Beach! Det kommer nog vara härligt. Fortfarande toppenväder här. Igår såg vi dom första små molnen men det var bara skönt när solen gick i moln några gånger. Annars är det över 25+ förutom på morgonen, då kan det inte vara mer än 13. Hur är det hemma? Snöar det? Börjar våren komma? För jag tror inte jag åjer härifrån förrens våren är påväg hemma.

Nu ska jag visa er hur man bakar:
1. Först köper man ett paket i kyldisken i mataffären för ca 3,5 dollar

2. När man öppnar paketet ser det ut såhär.

3. Dela bitarna och lägg på på en plåt

4. Grädda i ugnen i 12min

TAADAA!
Ät och njut!

Igår på mallet hittade vi denna snyggingen!


Ha en bra dag!

2 kommentarer

Emma

17 Feb 2011 17:05

Du solar väl lite åt mig också för här är det ingen vår på gång än! Ingen mer snö men kallt och blåsigt är det! Saknar dig!

mormor

17 Feb 2011 21:37

här är jättekallt! det skall bli kallt ett tag till!passa på o njut ,ha det så bra kram mormor.

Kommentera

Publiceras ej