Dag 1

0kommentarer

Började kl 8 idag då! Åkte vid 7 från Emelie och även om hon tog sällskap med mig så var jag som pappa i New York, alltså ingen koll på vart jag är eller vart jag ska. Men jag hittade och hann i tid :)
I började med att köra igenom hela passet och efter det var det lite teori om hur man blir en bra instruktör osv.. sen lunch, teknikpass (som var skit jobbigt) och sedan ännu lite mer teori.
Slutade kl 4 och då var man helt slut.. vill inte veta hur mina vader kommer vara imon!
Har ju fått en låt tills imon som vi ska visa upp 2 gånger och bli filmade.. jag fick låt nr 2, alltså en uppvärmningslåt och en ganska enkel så det är jag väldigt glad för. Har stått och övat många gånger nu och fattar inga var jag har gett mej in på.. kommer ja sjukt lång tid att öva in 12 låtar!
Har ätit lite tacos med Emelie nu ikväll och snart ska jag packa inför imon och öva öva öva!
Imorgon, lördag, börjar vi kl 9 och slutar vid 5.. blir en tuff dag..

Nehe, back to work!

Kramar, Ida

Kommentera

Publiceras ej