Dag 3

1kommentarer

Dagen började redan kl 05.45 för min del. Har haft väldigt svårt att sova inatt eftersom jag varit väldigt nervös. Övade och övade igår kväll men kände att låten ändå inte satt perfekt. Så jag gick upp vid 05.45 och satte mej och lyssnar på låten och blev ännu nervösare. Sedan packade jag färdigt, gjorde frukost osv. Vid 7 gick emelie upp och sa hejdå till mej o så. Vid 8-tiden var jag på gymet på odenplan och redo för den sista dagen av denna utbildning. Vi började med en tävling för att värma upp och sedan satte vi igång med presentationerna och min låt faktiskt bra. Satte koreografin och coachade deltagarna igenom hela låten. Bara småsaker att tänka på.  Sedan hade vi teknikpass och lunch. Allas kroppar var HELT döda typ. Och det är ju sjukt at jag har stukat långfingret. Haha!

Sedan hade vi ännu en lek/tävling och presentation nr 2. Även den gick bra! Lite feedback och slutvärdering och vid 3-tiden var det slut.

Nu sitter jag på bussen hem, förhoppningsvis hinner jag med tåget till nässjö också från jkpg ikväll! Även om jag är helt slut i kroppen så har jag mycket energi och vill bara lära mig resten av de 10 låtar för att börja köra igång med body step! Kommer bli super kul.

Dags  att kolla på lite film tror jag!

God natt :)

1 kommentarer

Marie

30 Jan 2011 13:44

Framme efter många timmar på flyg, vaknade tidigt idag, nu ätit god frukost . Solen skiner, palmerna vajar, härligt :)

Kommentera

Publiceras ej