Stockholm!

0kommentarer

Påväg mot Stockholm för en riktigt tuff men rolig helg!
Idag när jag kommer upp så kommer Emma (en tjej som jag mötte i Boston och som jag inte har sett på ett år) och möter mej. Vi ska ta en fika och sedan ska jag möta upp emelie när jag tränat. Ska bo hos henne nu i 3 nätter. Ska bli riktigt roligt att träffa de båda!
Men anledningen till att jag åker upp till Sthlm är att jag ska på en utbildning fre-sön, ska ju nämligen bli Body Step instruktör :) Har hört att det kommer bli riktigt tuff träning som väntar men jag är taggad till tusen.

Imorgon, fredag så börjar vi kl 8 direkt med träning. Sedan är det lita allt möjligt under dagen som väntar. Hålle rpå ända till kl 17. Från både fre-lör och lör-sön har jag en låt som jag ska öva in och visa upp och bli filmad och utvärderad. Känner mej lite nervös eftersom jag aldrig gjort detta förr men det bli nog bra!

Så på söndag kommer jag hem.. om jag är hel får vi se :) vaderna kommer väl vara som stora stenar!

Ha en bra helg!
Och förresten, bussen är ju asgo :)


Kommentera

Publiceras ej