Bio, Middag och Plugg

0kommentarer

I fredags var jag, Malin, Charlotte, Helen och Emma på bio. Vi såg "min låtsasfru". Tycker filmen var riktigt bra och rolig. Skönt sätt att koppla av efter en hel pluggvecka. Efter bion gick vi hem hit till lägenheten och tog det bara lugnt. Igår, lördag så började jag dagen med att städa.. eller damma av av dammsuga. Sedan var jag och höll i ett body step-pass i jönköping. Riktigt kul är det att stå där framme och försöka coatcha, peppa och inspirera. Försökte plugga lite under eftermiddagen men lyckades inte så bra. Igårkväll var jag hos Hanna och Elin och hade det toppen. Emmi, Shpresa, Jenny och Karro var även där och gjorde kvällen ännu bättre! Det bjöd på middag och massa goda kakor och vin! (Bilder kommer nog på Hannas blogg).

Idag ställde jag klockan på 8 (duktigt att gå upp så tidigt på en söndag). Har varit ute och gått i ca 1,5 timme med en klasskompis. Nu har jag precis ätit god frukost med äggröra, yogurt och apelsen och det är dags för mej att försöka plugga lite Corporate Finance (har tenta på lördag).
Ska också göra en inköpslista och matlista inför veckan och gå och handla senare idag. Några förslag på god mat?

Ha en härlig söndag!

Kommentera

Publiceras ej