Bilder!

1kommentarer

Här kommer några bilder från senaste!

Times Square!

Helen,Emma och Lovisa!

Jag och Lovisa var sugna på en helikopter tur!

En park på Manhattan

Helen inne på Forever 21

Frozen Yogurt! Sååå gott!


Snygga tjejer i hissen

Mangolia Bakery!


Nya löparskor!

Ni förstår att jag har fått julkänsla!! Vilken affär, finns julkulor i alla mönster, formar och motiv man kan tänka sig!

Boston Common

Cheesecake Factory

Lovisa och Leah

Min gamla värdfamiljs nya hus. Så stort och vackert..och amerikanskt:) Här kommer de trivas så bra.

Jack vill rada upp bilar.. precis som förr.. nästan.. när jag var au pair gick det bra att rada upp bilarna hur som helst men nu ni.. nu var man tvuingen att ställa bilarna så de står åt samma håll och så får ju såklart bara de bra bilarna vara med så ungefär varannan bil jag satte dit tog Jack bort och förklarade: "Ida this is not a good car"
Barn är ju underbara!

Halloween-pyntat hus såklart!

Huset utifrån


Tillbaka i Sverige!
Igår när jag och Emma var på ikea så blev det lite väl mycket shopping för Emmas del..eller iallafall för cykeln. Hon tänkte väl inte riktigt på hur hon skulle komma hem. Så hon försökte packa på cykeln så gott som möjligt med ljus, ljuslykta, julgranskulor och allt var hon köpte..
Jag stod jag skrattade så jag nästan kissade ner mig.



Jag hade vi kalas för Sofie och då kom ju såklart min minsta kusin Kalle. Han är ju så go och söt. Jag tror att han skulle tycka och att vara hos mig när jag gör cupcakes. Vem vet, vi kanske har fått en bagare i släkten?

Födelsedagsbarnet och mamma

Ett av mina köp i USA. En one-piece pyjamas a la pingvin. Detta blir min hemmadress hela vintern, så himla skön!
Sitter och myser i den nu.
Dags för Hawaii five-0

Kram

1 kommentarer

Sandra

07 Nov 2011 16:57

Vilka härliga bilder! :)

Kommentera

Publiceras ej