Påväg mot USA

0kommentarer

Då börjar det närma sig den efterlängtade resan.. Har början packningen och försöker fixa med allt som behövs göras. Har kommit fram till att det är ganska mycket som måste göras också när man bor ensam..kylskåpet ska rensas, man ska städa, tvätta och slänga alla sopor och allt tar sin lilla tid.

Ikväll åker jag och Helen ut till Emma i Mullsjö för att sova hos henne några timmar. Sedan skjutsar hennes pappa oss till flugplatsen inatt där vi möter upp Lovisa! Vi alla är riktigt taggade och vi ser fram emot ett par riktigt härliga dagar i New York City och jag och Lovisa fortsätter ju även på fredag vidare upp till Boston.

Vi har inte hunnit planera så mycket om vad vi ska göra i NYC, det enda som är bestämt är att jag ska möta upp Josephine (en tjej från Nässjö som är au pair) och lämna lite saker till henne på tisdag och på onsdag ska vi åka ut till ett köpcentrum ca en timme utanför Manhattan som heter Woodbury.
Annars är det mycket shopping, shopping och åter shopping..
Jag ska göra mitt bästa för att hålla er uppdaterade på vår resa, dock kommer ni nog inte få se några bilder här. Ska försöka lägga ut lite på facebook istället.

Här får ni se några bilder från senaste tiden!

Mina fina tjejer var samlade tillsammans i Jönköping, så underbart att få vara allihop!



Middag på Anna-Gretas med härliga klasskompisar!


Nybakta cupcakes som jag ska hem och smaka på nu!

Vi hörs!
Kram, Ida

Kommentera

Publiceras ej