So good to be back

0kommentarer

Det ar sa harligt att vara tillbaka har i Boston! Igar nar jag och Lovisa kom fram sa gick vi runt i Boston, forst i nagra affarer som vi garna ville in i (min julpyntsaffar bland annat). Det var dock inte sa smidigt eftersom vi hade vara enorma resvaskor med oss men det gick anda. Sedan ville Lovisa ga genom Boston Common sa det gjorde vi..men det var inte varldens smidigaste och idag har jag traningsvark efter att ha dragit vaskan. Det var i alla fall valdigt roligt att fa ga omkring i Boston igen och det ar sa vackert! Vi at lunch pa cheesecake factory och saklart tog jag en factory burrtio grande. Till efterratt tog vi var sin cheesecake, en men blabar ocg vit choklad och en med godiva choklad. Sa mumsigt!! Vid halv 4 tiden var det dags att ta tunnelbanan till Riverside. Dar motte vi upp Helena och Jack! Vi akte hem till det nya huset och traffade de andra i familjen. Sa himla kul att traffa dom igen och att fa se det nya huset som dom flyttade till i maj. Det ar sjukt stort och otroligt fint och lyxigt, sa amerikanskt! Jag ska visa bilder nar jag kommer hem!! Igar eftermiddag tog vi det bara lugnt och var med barnen. Efter middagen sa akte vi med au pairen i min vard familj och hennes kompis till shopping mallet. Det var kul att vara tillbaka dar ocksa. Hann med lite shopping pa target, stop and shop och victoria's secret. Idag har vi sovit ut lite, eller jag sov till 8 da jag vaknade av att Ashley och Jach lekte i Jacks rum brevid gastrummet. Sa jag gik in och la mig i Jacks rum och de gravde ner mig med alla deras gossedjur. Resten av dagen har varit ganska lugnt, har varit med barnen hela dagen och lekt i kallaren, kollat pa film, spelat spel mm. De har blivit sa stora! Nu ikvall har vi atit super god stek och nu har precis barnen gatt och lagt sig sa nu blir det bara att ta det lugnt framfor teven. Imorgon ska vi nog till mallet i nagra timmar och sedan bara ta det lugnt och hanga med vardfamiljen. Hade mer an garna stannat i USA ett tag till..jag saknar det! Have a good one! Xx

Kommentera

Publiceras ej