Tentaplugg!

0kommentarer

Det är inte mycket som händer på denna sidan men det beror på att min dator har bestämt sig för att sova ett tag och vill inte vakna! Har försökt och väcka den men inte lyckats så nu har jag lämnat den till en som är mer kunnig på det området. Det har börjat dra ihop sig inför tentorna som är den 15 och 19 okt så tentaplugget är igång med allt vad det innebär! Tiden räcker inte till känns det som och kalendern är fullproppad med saker (vilket faktiskt är kul). Har lite svårt att motivera mej inför pluggandet men när man vet belöningen och känslan av att ha gjort sitt bästa så blir det lite lättare. För övrig är det ganska lugnt här! Jag stormtrivs in my crib och om du vill komma och hälsa på så är du hjärtligt välkommen (på ett villkor: ta med en matlåda till mig) haha! Ne jag skojar bara, jag lagar mat varje dag så jag klarar mej! Jag har funderat på att baka något nytt som jag aldrig testat på tidigare och något lite mer avancerat, har du något förslag? Nu har jag ju fått elvisp också så det underlättar lite! Nu är det dags att ta en liten mellis innan jag ska iväg! Nästa gång det händer något här på bloggen blir efter tentorna, antingen i Sverige eller i "min hemstad" haha! Ha det gott!

Kommentera

Publiceras ej