Senaste nytt

1kommentarer

Nu var det allt bra längesen jag skrev något här.
Jag tänkte ge er en liten update vad som här hänt..fast egentligen har det inte hänt så mycket.
Jag har haft tentavecka och gjort 3 tentor och har fått reda på att jag klarade omtentan som jag hade efter mig så nu är jag glad!
När tentaveckan var över så åkte jag och Ingrid på en roadtrip upp till Uppsala, där stannade vi en natt hos hennes dotter med hela familjen, vilket var väldigt trevligt.
Nu i helgen var jag i Göteborg. Jag, Emma och Helen åkte dit i fredags och gick en heldag på stan och sen på kvällen åkte jag hem till Sara och hade det bara gott. I lördags var det Sportlife konvent i Kungälv! Superkul!

Nu närmar det sig påsk och idag står påsk-cupcakes bakning på schemat bland annat.

Här får ni se lite bilder från senaste!

1 kommentarer

sistah

05 Apr 2012 20:26

dinner for two??

Kommentera

Publiceras ej