Amerikaniserad

1kommentarer

Här kommer en salig blandning av bilder från USA- många fina minnen och mycket av detta saknar man.
Jag och baby Leah på min födelsedag, bara 2 dagar innan jag åkte hem. Fantastiskt att ta hand om en så liten människa. Och så mysigt!
Har många fina minnen med Malin! Här är vi i Rhode Island, där hennes värdfamilj har sitt sommarhus. Underbar dag!
Baseball- vilken rolig sport att kolla på och allt där omkring!
Det var väldigt många härliga au pairer i området jag bodde- här är några utav dom!
NEW YORK när stad är som BÄST!
Livet är en berg-och-dal-bana. Tur att man har föräldrar som stöttar en.
En mysig helg hemma hos Malin med goda bullar!
Och så har vi ju alla dessa affärer. VILKET UTBUD! Det var då var en vardag tänker man på nu och inser vad lyxigt det var att ha så välsorterade affärer så nära. Mataffärerna är en klass för sig!
Och här har ni en favorithylla i en annan affär, dock är det lite svårt att få med sig saker till hemmet hem på flyget.
Men jag trivs ju riktigt bra här i Sverige också. Men ibland kommer tanken upp att det vore ju inte helt fel att "flytta tillbaka" till staterna för ett litet tag.
Vi får se vart Vägen tar mig.
Nu är det dags för fisk och potatis sedan SH'BAM!!
Hejsvejs

1 kommentarer

Malin

11 Feb 2012 11:42

Ååh så många härliga minnen!:) Sakna sakna saaakna!

Kommentera

Publiceras ej