Ensammast i världen

3kommentarer

Ja, så känner jag mig nu. Ensammast i världen.
 
Sofie och pappa åkte för några timmar sedan. Det var kul de första 10 minuterna när jag fortfarande höll på att städa och fixa i mitt rum men så fort jag var färdig med detta så blev det väldigt ensamt och tråkigt.
 
Det är jag och skolböckerna just nu. Just nu är det arbetet i Intercultural Communication och Negotiations Skills som ligger överst på listan. Måste leta massa fakta om hur fransk och amerikansk kultur/kommunikation skiljer sig när man gör business. 
 
Utöver detta har jag typ 10000000000 andra skol-saker att göra.. och det brukar ju betyda mycket blogging för min del. När det väl måste pluggas så brukar ju allt annat vara roligt att göra, men nu har jag gjort allt (städat, fixat, tvättat..) så nu måste jag nog verkligen plugga.
 
Ni får ju gärna skriva några uppmuntrande ord till mig om ni vill:)
 
Ha en bra fredag där hemma!
 
Ekorre-perspektivet
Grod-perspektivet.
 
 

3 kommentarer

Daddy

05 Apr 2013 14:04

Get going baby..

Soffi

05 Apr 2013 14:18

Men lille Muchi då.. Om det är till någon uppmuntran så sitter jag nu på Singapores flygplats(4 timmar). Har räknat ut att nu efter 8 timmars flyg har vi gjort 25% av resan yey!! Inte så kul det heller... Plugga på you go girl!

mormor

06 Apr 2013 16:14

hej ! tillfälle o plugga ,sen glömmer du nog skolan när den stora kärleken är på besök!!se det positivt!du har det bra som får besök o studera, inte alla som har den möjligheten !!ha det bra stor kram från mormor!!

Kommentera

Publiceras ej