Förhandling

2kommentarer

Förhandlingen gick bra idag även om det där med att köpa bil inte är en så stor erfarenhet för mig.
 
Efter skolan så har jag inte hunnit med så jätte mycket. Värma mat, äta, träna body pump och duscha.
Nu sitter jag här och ska skriva färdigt en del på mitt andra arbete tänkte jag.
Förstår inte heller varför jag alltid får så ont i vänster axel när jag håller på med vikter över huvudet.. Inte kul:(
 
Förövrig så är jag väldigt sugen på att åka hit.. dock är det ju en bit härifrån..
 
 
Och i det stora landet finns det stora hus.. och fina sådana!!
Hur fint är inte detta bruna huset med den runda delen? Det vore ju en dröm. Ett ljust fint rum med stora fönster. Hmm, undra om det vore något för min snickare?
 
Ja jag måste nog säga att USA är nog bättre än Australien.. i alla fall so far! Men det kan ju vara så att shoppingen i USA är svårslagen..
 
Var vill ni åka?

2 kommentarer

Mamma

08 Apr 2013 14:56

Stackars Mattias tänker jag, vilka krav du har haha..
och vem ska städa ???
Men visst, jättefina hus:)

Ja, New York är trevligt...också sugen på shopping där :))
Kramar

Ida

08 Apr 2013 23:27

Men jag skrev ju faktiskt bara att det var en dröm , inte ett krav!:)
Och städningen får man hjälpas åt med!

Kommentera

Publiceras ej