Regn men väldigt glad

2kommentarer

Här ÖSregnar det verkligen. Det ska regna 4 cm idag, hur tokigt är inte det? Jag, eller vi (hoppas jag) är i alla fall väldigt glada ändå. Vi har fått en god natts sömn och vaknade pigga kl 7 imorse. Fast då somnade vi nog i och för dig kl 21.30! Igårkväll var vi ute och åt på en väldigt populär grekisk restaurang här i West End. Väldigt god mat!! Annars så tog vi en promenad till skolan igår för att lämna in ett arbete, och en pyttesväng på stan för att köpa flipflop åt gubben. Idag kanske det blir en liten sväng till stan igen, i och med det dåliga vädret. Annars så nöjer vi oss ganska bra med alla sitta här i sängen och prata med varandra och försöka fatta att vi verkligen är tillsammans. Jag tror det är något fel med bloggsidan för jag kan inte lägga upp några bilder.. så det får komma lite senare! Jag vill i alla fall passa på och TACKA för allt fint som jag har fått! Helt underbart! Puss&kram, från oss!

2 kommentarer

ellie och mormor

13 Apr 2013 08:44

hej!
har sovit hos mormor/farmor och tittat på let`s dance.
ni får ha det så bra matias och du!
kram från mormor och ellie!

Karro

13 Apr 2013 09:10

Njut av tiden tillsammans! Här är vädret lite tråkigt också, men det börjar bli liiiite varmare så det är gött. Ha det så bra! Kram till er

Kommentera

Publiceras ej