Söndag-Känns som Onsdag

1kommentarer

Denna söndagen har inte varit så rolig. Jag har gått upp, börjat plugga, gjort i och för sig god frukost med scones, ägg, och te, men sedan åkte till stadsbiblioteket och suttit där i ca 5 timmar och läst. Som tur hade jag sällskap av en utav de söta norska tjejerna i huset, Inger. 
 
Vi kom hem strax efter 5 efter en lååång bussresa. Det var något fel på trafikljusen så vi stod stilla i kanske 15-20min. Så istället för att det tar 7min så tog det nog 27min..
 
Jag värmde min potatis och purjolökssoppa och tänkte gå till gymmet för en löptur men så när jag var klar så insåg jag att det skulle stänga om 40min så då struntade jag i det. Istället sitter jag nu här och måste skriva klart på en liten inlämning som ska in på torsdag. Såklart har jag sparat det goaste till sist- 10 poängsfrågan. Jag ska visst diskutera med mig själv om hurvida Australienska bönder ska stödja exportfrämjanden eller om de ska förhandla om international agricultural trade policy reform. Någon som har några kloka svar?
 
Det roligaste jag har och berätta är ju att jag kan räkna ner till en puss från Mattias på EN HAND numera! 
Nästan exakt 4 dygn och 12 timmar skulle jag tippa på.. Kanske 10 minuter också beroende på hur länge det tar från flyget-att få bagaget-till väntsalen.
 
Imorgon är det måndag. Det innebär lektion och tutorial och massa plugg. Men imorgon ska vi börja med förhandlingar på en utav tutorialsen som jag har. Den första "test-förhandlingen" som vi har imorgon så har min grupp valts ut till att vara "köpare" av en begagnad bil. 
Det blir ju intressant:)
 
Nu ska jag skriva på min 10-poängsuppgift så jag kan lägga ifrån mig detta snart!
 
Blessings,

1 kommentarer

Mattias

07 Apr 2013 13:14

Vad duktig du är som pluggar och tränar så mycket! och jag kan börja räkna timmar nu för jag sitter på tåget till kastrup om 72 timmar♡

Kommentera

Publiceras ej