Tillbaka i Brisbane

1kommentarer

Nu är vi tillbaka i Brisbane igen efter några dagar i Surfers Paradise.
Vi kom dit i måndags förmiddag, då vi först gick till hotellet för att lämna lite saker. 
Sedan gick vi ner på stranden och la oss och hade det riktigt skönt. Det är ju underbart att komma till havet. Pooler kan ju bara slänga sig i väggen. Men pappa och Sofie är ju inga jätte fans av sand. Överkänsliga med andra ord. 
 
De andra två dagarna har bestått av sol, bad, mat, slapp på hotellet och väldigt mycket sömn. Jag förstår inte vad det är för fel på oss? Vi är skittrötta klockan 21 på kvällarna. 
 
Jag har även hunnit med lite plugg och mycket virkning. Mamma hade skickat med massa små garn och mönster så nu har jag virkat. Ni ska snart fårse resultatet:)
 
Idag är det sista hela dagen för dom här. Imorgon få flyget hem mitt på dagen och jag kan väl erkänna att det ska bli väldigt skönt att få mitt rum för mig själv. 
 
Från och med imorgon väntar också stora pluggarveckan!!! Har såååå mycket som jag måste hinna klart med innan mattias kommer OM 8 DAGAR!! 
 
Här kommer lite bilder från de senaste dagarna:
Utsikten från vårt hotell
väldigt stort rum vi hade
Sofie och jag badade i vårt bubbelbadkar
 
Och sofie körde "pump" i sängen
Och så åt vi hotellfrukost igår morse, högst upp på 77e våningen
Såhär såg det ut där uppifrån
 
 

1 kommentarer

Maria

04 Apr 2013 17:30

Åh, jag blir inte lite avundsjuk på er! Det ser så otroligt skönt ut och när du beskrev att ni vart på stranden.. :O) Njut! :) Saknar dig! Kramar

Kommentera

Publiceras ej