Valborg.

0kommentarer

Ni vet ibland när man får den där äckliga känslan då man helt plötsligt inte vet vilken dag det är, så känns det för mig fast med årstid och månad. Egentligen vet jag ju mycket väl om att det är april, bara för det står det i min almanacka, men jag får inget grepp om varför det är april. Det går ju mot "vinter här", folk pratar om vinterlovet.. men det är ju strålande sommarväder? Inte det minsta höst med fallande löv, varmare kläder eller regniga dagar.
Och hemma? Där är det det väl kanske åtminstånde april-väder.. fast jag är ju fortfarande lite kvar i att det är -20 grader och snö.
 
Hur som helst. En helt okej dag. Lektion, plugg och inte mycket mer. Spinningpass och jag förstod/hörde inte något av av instruktören sa så helt plötsligt kom strech-låten och jag trodde fortfarande att halva passet var kvar:)
 
Fick tillbaka en inlämningsuppgift idag som var på 40% av betyget och jag är nöjd. Så det var härligt.
Jag är betydligt gladare än vid förra inlägget också.. vid det tillfället hjälpte inte ens choklad (som annars brukar hjälpa åt det mesta).
 
Nu tänkte jag läsa lite inför ett quiz nr 3/4 imorgon i management.
 
Hej Svejs.

Kommentera

Publiceras ej