Yeeey!

0kommentarer

Mitt arbete är klart! Det tog bara 5 timmar mer än vad jag hade förväntat mig men ändå, det är klart! Nu är det bara dags för Finansen. Fy ja! 
Har verkligen ingenting kul att skriva för jag har suttit i pyjamas/mjukisar hela dagen i köket och skrivit. Så i eftermiddags fick jag ont i ryggen för jag har suttit så mycket. Bestämde mig för att gå till gymmet eftersom jag inte hann gå dit igår. 1 timme på löparbandet och jag är glad att jag klarade det! Men fyy, knappast roligare än plugget att pressa sig så. Känner redan hur mina ben gör ont:)
Men så vet jag ju att Sofie också får pressa sig själv så då känns det genast lite bättre! 
 
Nu är klockan 19.30 här och det är dags för runda 2 med plugga för dagen. Roligt liv! 
 
OCH SNART!! så ska jag faktiskt lägga ut lite bilder här, för jag vet att det är tråkigt att läsa en blogg utan bilder! 
 
Hörs!

Kommentera

Publiceras ej