Body Step är roligaste träningen!

4kommentarer

Man kan inte träna något roligare än Body Step och jag är så glad att jag har hittat något så kul! Ikväll var jag på ett Body Step-pass som var i 45min. Det är på det gymmet som jag testar på nu i 2 veckor men som jag inte kommer vara på sen. Instruktören körde bara massa gammalt så jag kände igen varenda låt och rörelse. Gick ut från träningssalen helt dygnsur från huvudet ner på hela benen och armarna och rött svettigt ansikte-precis som det ska vara! Åh vad glad jag blir utav det. Hoppas på gå träningsvärk imorgon. 
Mycket bra dag idag, såhär 7 månader sedan jag och mattias var ute på vår fisketur utan fisk. 
 
Nu ska jag lägga mig och sova. Upp och hoppa imorgon innan 7, även om min lektion inte är förrens 18-19.30 imorgon kväll. Konstig tid va? Men kul att läsa Management!!:)
 
Sen ska jag uppdatera er att inga läska djur funna idag och jag hoppas det förblir så hela dagen ut! 
 
 

4 kommentarer

Mattias

26 Feb 2013 21:34

Ja tänk att en fisketur utan fisk kunde föra något så gott med sig.... Åh vad kul att du får träna oftare nu, jag vet hur glad du blir av ett riktigt gympass. Jag såg filmen om familjen från marre också, hoppas verkligen att han ska få bli frisk. puss o kram♥

Janne

27 Feb 2013 06:53

Hej Ida
Barnen här funderar på hur du ska få ordning på spindlarna hahaha. Locka dom med ett låtsasspindelnät? vi undrar hur stora spindlarna är?
Bra att du nu vet vad en geiser är.
Här är det äntligen plusgrader.
På lördag blir det 70 årsmiddag på blåbärsstigen.
hälsn Janne + medhäng

Jessica

27 Feb 2013 07:18

Hjälp vad kul med BS på andra sidan jorden! Jag är avis :) Men det är helt ok med ett pass i Nässjö också! Såg att du kört BodyAttack också, vilka härliga dagar.

Mamma

27 Feb 2013 22:26

Inte ens en skalbagge ? Den som var så snabb så du var tvungen att slänga dej efter den ... Är du säker på att det rör sig om skalbaggar ...
Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej