Flygplatsen

1kommentarer

Ja nu sitter jag här på flygplatsen i min ensamhet. Lämnade Emma för ca 2 timmar sedan på hostelet och gick ut för att ta bussen kl 03.30 till flygplatsen. Har checkat in min väska och tydligen fick en "heavy weight"-lapp på sig. Undra varför? Nu sitter jag vid Mc'Donalds wifi och ska snart gå igenom säkerhetskontrollen.

Måste berätta om igår eftermiddag. Jag och Emma skulle ju gå omkring i staden och kolla lite men det blev mest affärer hela dagen faktiskt. Vi kom båda hem med en träningstopp och varsin dataväska/skolväska. Kl 18.10 började Body Attack-passet med Lisa Osbourne. För er som inte vet så instruerar ju jag i Body Step och Sh'bam, vilket är så kallad Les Mills-klasser som är förkoregraferade. Dessa klasser kommer från NZ och hon som höll passet igår är en utav de som "hittar på" klasserna! Hon är en så duktig och energifylld instruktör, helt sjukt!
Passet som vi var på heter Body Attack och det är en riktigt jobbig 55mins klass. Mina ben är så trötta idag och jag kommer snart få sån träningsvärk!

När passet var slut så gick vi tillbaka till hostelet och sedan gick vi ut och åt. Jag åt en jätte god lamm-kebab sallad!!
Vi var väl i säng runt 10-tiden men det känns som jag inte sovit något.

Nu måste jag nog gå till säkerhetskontrollen. Vi hörs när jag är i Brisbane!

Kram

1 kommentarer

Monica och Thomas

14 Feb 2013 20:35

Tack Ida för att vi fått följa er underbara resa i texter och bilder. Lycka till i Brisbane

Kommentera

Publiceras ej