Första dagen!

2kommentarer

Nu är jag på skolan och här haft min första introduktion vilket inte var sådär jätte lönt. Men bra att möta människor. När den var slut så gick jag till företaget som jag hyr mitt ruin utav och skrev på lite papper och fick mina nycklar. Så nu kan jag äntligen flytta in.
Nu mellan 1-4 ska vi ha en lektion för alla utbytesstudenter och efter det så ska jag gå till hostelet som ligger ca 20min härifrån, hämta mina saker, ta en taxi till mitt boende och sen måste jag ta mig in till stan igen för att köpa täcke, kudde, lakan och så!

Det känns lite ensamt nu när Linn och Julia och åkt och man går omkring här själv på skolområdet. Men det ändrar väl sig såsmåningom:)

Igårkväll var på en jätte god choklad-restaurang! Mums
På förmiddagen tog vi bussen 20mim till en förort och gick på en gudstjänst i Hillsong! Såå bra! Efteråt blev vi medbjudna på middag på en restaurang. Det var riktigt trevligt!

https://cdn1.cdnme.se/1336594/6-3/pic_5121966bddf2b3355395ffa5.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/1336594/6-3/pic_5121966ae087c3116100c1b2.jpg" class="image">

2 kommentarer

Johanna

18 Feb 2013 07:45

Kul att du kallar ditt boende för ruin ;-) Hoppas du hittar någon bra skolkompis snart som är lika go snäll o trevlig som du och som du kan hänga med. Lycka till med de första skoldagarna Ida. Jag tänker på dig!! Stora kramar från mig i Kalmar

Linn

19 Feb 2013 09:52

Saknar dig redan Ida! Du är bra du!:)

Kommentera

Publiceras ej