God morgon torsdag!

0kommentarer

God morgon på er där hemma. För det kommer säkert vara morgon när ni läser detta.
Nu är kl 10 här på förmiddagen och jag har suttit i sängen nu i 3 timmar. Har kollat igenom alla kurser och alla uppgifter som jag ska göra i de 4 kurserna jag ska läsa. Såhär ser det ut:
 
Intercultural communication and negotiation skills:
2 inlämningsuppgiter, ett individuellt och ett grupparbete (40%+40%)
1 quiz (20%)
 
International finance:
1 mid-semester exam (40%)
1 Final Exam (60%)
 
Management:
2 individuella inlämningsupgifter (20%+ 60%)
4 8minuters multiply-choise quizes (20%)
 
Global Business:
2 inlämningsuppgifter, en individuell och ett grupparbete (20%+30%)
1 exam (50%)
 
Idag ska jag iväg till skolan och köpa böcker.. det blir nog tyvärr runt ca 2000-3000kr. usch vad mycket pengar! Men då ska de användas flitigt!
Sedan ska jag göra ett nytt försök idag med att fixa australiensk nummer. Igår när jag kom dit för att kolla så var ju telefonen såklart urladdad.
 
Annars vet jag inte vad som händer idag. Jag borde fixa gym medlemsskap. Vet dock inte vart. Sedan funderar jag på att försöka leta efter en cykel som jag kan ta mig till skolan på! Får se hur det blir med det.
 
Kram
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej